lördag 30 maj 2009

Lördag

Ok.. det blev en liten annorlunda vändning på denna dagen.
När jag kom hem i går kväll, efter lydnadstävlingen, så hade gubben ringt på en bil.
Så då blev det bestämt att han o svärfar åker till Sundsvall o ev köper den. Åt min mamma.
Vilket medförde en den förändringar i planeringen.. De åkte i morse vid 7 tiden.
E ska ju på 6-års kalas, och jag ska jobba på hundklubben.
Nu måste jag kolla om E inte kan få komma tidigare på kalaset och om lilleman kan få vara hos farmor. Vilket han mkt gärna är!

E är så glad över kalaset att hon redan har klätt sig o sminkat sig. Nu ska det fixas hår o smycken oxå tydligen.. Hon är så himla tjejig. Vilket jag absolut INTE är. Jag undrar var hon fått det i från?

Nu hade jag dessutom tänkt hinna göra elefantöron så vi har till middag i kväll.

Så det är väl bäst att sätta igång!

2 kommentarer:

  1. Elefantöron, det låter kul. Vad är det?

    SvaraRadera
  2. Jag träffade ju Emilia på kalaset idag. Hörde att ni har ett hus som ser ut som en höna :) Och att hennes riktiga hus såg ut som en skateboard med drakar på :) De husen skulle jag vilja se :D

    SvaraRadera