torsdag 14 maj 2009

What?!

Var kom värmen i från?? Jag tog med mig mina överdragsbyxor ut på prommis i dag.
Vilket jag ångrade innan jag var tillbaka på jobbet.
Jag är en vansinnigt frusen människa o svettas hellre än fryser, och det var inte varmt i morse..

Min dotter fyller 5 på Lördag. 5 år!!! Harre min je vad tiden går fort.
Tycker ibland att det känns som bara igår som vi hade den där grinongen, som skrek dygnet runt i tre månader...
Nu är hon stor, försöker lära sig att cykla, simma o rida, allt på samma gång helst. =)
Lillgumman...

Nu till tårtplaneringen. Vi är ganska många i familjen, så det blir inte en tårta, utan tre tårtor..
Gumman har önskat sig en prinsesstårta (rosa), en chokladtårta och sen var det en citrontårta (?).
Men citrontårtan blev sen till en glasstårta och jag beslutade att det blir en frusen cheesecake med krossad daim o ev jordgubbar ovanpå.
Prinsesstårtan blir efter ett recept som finns i hennes prinsesskokbok.
Chokladtårtan hittade jag på matklubben.se. På den blir det rosa glitter.

Mycket tårta blir det! Jag gillar att baka, men sen brukar jag sällan äta utav det..

Ska se om ja hinner fota innan de försvinner.

1 kommentar: