tisdag 26 maj 2009

Jag hade en tanke..

Jag hade en jättebra tanke som jag skulle skriva om, men den smet! ARRRG!
Det händer mig tyvärr allt för ofta. Jag har tänkt göra en sak, sen dyker något upp och vips har jag skuffat bort det jag tänkte först.. Lättdistraherad kanske?

Satt i går kväll o försökte hitta en bil till mamma. Hon behöver en lagomt stor, lagomt billig och lagomt snygg bil. Men alla bilar som vi hittar verkar vara röda, eller vita.
Måste vara en färg som är billig.. Jobbigt när man inte vill ha den färgen, men vi tittar ju såklart mer på VAD det är för slags bil. Inte endast till färgen..
Innan hon hade sålt sin gamla bil, så fanns det en uppsjö av bra billiga bilar som mamma skulle vilja ha, men NU när vi har pengar och bara letar en bil, så finns det plötsligt ingen. Eller JO det finns ju massor med bilar, men ingen som är intressant.
Har vi bara lugnet så dyker det säkert upp en..

Bilar är svåra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar