torsdag 14 maj 2009

Semester

I går började jag planera semestern i sommar på allvar.

Riktigt roligt!

Nackdelen är ju att man inser vad begränsad man blir utav att inte ha så gott ställt på banken..

Men i alla fall så har planeringen börjat.

Ska byta och lägga till ett fönster på övervåningen så barnen får var sitt rum där.

Vi ska åka till stockholm o hälsa på brorsan. =)

Vi ska nog åka tåg. Från östersund, byta i sundsvall och åka x2000 till stockholm.

Skoj skoj!

Sen blir det ca 4 dgr i stockholm, lite lite kanske, men jag har ju djuren hemma att tänka på. Bättre än inget i alla fall!

Har en planering om att åka till Leos lekland i Umeå oxå.

Åka till skellefteå/Boliden, kanske hämta lite nya hönor?

Åka till Balsjö och älgfarmen och hälsa på moster Ulla o morbror Christer.

Minns inte när jag såg dem sist??!!

Jag minns att vi var där mkt då vi bodde i Vännäs, men det var ju ca 24 år sen.


Sen är det ju en massa annat jag skulle vilja göra oxå, men jag antar att tiden inte räcker till.. (Eller pengarna..)


Funderar på att åka till Åsele o mamma på fredag, när jag ändå är ledig.

Kolla in syrrans rum o kolla vad färger vi kan måla där.

Har lovat hjälpa henne med det. O det känns alltid kul.


Nu tillbaka till verkligheten!

1 kommentar:

  1. Det låter som om det kommer att bli en sommar med fullt ös :) Har ni varit på Leos lekland förr? Vi har funderat på samma ställe nämligen.//Maria

    SvaraRadera