torsdag 21 maj 2009

Undrar vad denna dagen ska bjuda på då?

Vaknar upp efter ca 3 timmars sömn.. Grått, regnigt allmänt trist väder ute.


Ska till Åsele i dag. Vid lunch tror jag att jag åker. Mamma jobbar delad tur idag så hon är ledig mellan lunch o middag typ.


På de timmarna hoppas jag hinna en hel del i syrrans rum faktiskt.
Det dumma är att syrran inte hade städat sitt rum, dvs jag får börja med att ploga mig in..
Kasta allt i säckar och bära ut på bron. Undra om syrran är nervös?? Moah ahahhaaa


Lilleman är piggare idag, varför vet jag inte, för han ha heller inte sovit nåt..





Jag ska packa ner alvedon o nässpray. Svampbob filmen får jag inte glömma! ( Lillemans idol.)
Svärmor kom med lite jordgubbsplantor som mamma ska ha. De ska med. Plus all färg o sånt som redan står i bilen. O lite kläder till barnen kan ju vara bra att ha.


Hmm undrar vad jag kommer glömma idag..




Barnen längtar till att de är friska igen. Studsmattan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar