söndag 17 maj 2009

Ännu en dag i solen! =)

Underbart!
I solens vara sken så fick jag äntligen inspiration till att rensa jordgubbslandet o det som sen ska bli grönsakslandet. Lilleman satt i sandlådan o bakade kakor. Lillan promenerade till grannen, där pappan var o fikade.
Sen fixade vi lite lunch o åt. Jag hastade i kläderna o susade ner till klubben.
Valpkurs!
Ett gäng med valpar o intresserade mattar o hussar.
Blandade raser och modeller. 4 st sk. kamphundsraser. Jag har aldrig tränat en sån, eller känner någon som har en sån, så det är intressant att lära känna dem oxå. Jag har väldigt stort intresse för mentaliteter hos hundar och är lika glad för alla hundmöten jag kan få.
Enda nackdelen är ju att jag förlorar tid med familjen. =(

Men men..

Nu ska jag ut o hänga tvätt nr 2.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar