måndag 25 maj 2009

Jag är perfekt!

Jag har äntligen fått provsvaren från läkarvetenskapen..

Jag är perfekt! All prover var perfekta. Men konstigt att jag inte känner mig så då?
Det enda han sa var ju att jag har lite lågt blodtryck och det kan jag avhjälpa med att motionera ännu mera..
Vet bara inte hur jag ska få tid till det. Jag minns innan jag hade barnen, då var jag ute MINST en halvtimme, tre ggr per dag. Morgon, lunch, kväll. Pust.
Men det hinner jag inte nu..
På veckorna som gubben jobbar kväll så kan jag kanske ta mig ut 2 ggr per dag.
Men de veckor som han jobbar kväll så kanske jag hinner ut 1 gång per dag. Max.
Men ja ja.. det får ordna sig. Skönt i alla fall o veta att jag är perfekt!
Men jag undrar vad felet är i alla fall. Varför jag är så trött o orkeslös.
Är det bara latmasken som har krypit i mig?

Hoppas det blir bättre snart.

Denna vecka är fullspäckad.
Mån-tisd så ska jag o familjen hinna ev klippa gräset på klubben, och ev planera ut ojämnheter på planen där oxå. O planera kurserna.
Onsdag - valpkurs
Torsdag-valpkurs
Fredag-lydnadstävling
Lördag-rapporttävling.

Dessutom ska jag motionera mera, skriva protokoll, anmäla medlemmarna, betala räkningar, vara trevlig, jobba plus allt det andra som man gör varje dag.

Inte utan att jag känner mig stressad..

Så mkt tid över blir det inte.

1 kommentar:

  1. Vad skönt att höra att det inte verkade vara något allvarligt fel på dig. Inget mer än vanligt iaf :)

    SvaraRadera