måndag 18 maj 2009

Inredningstips?

Jag har lovat lillasyster att jag ska måla om hennes rum..
Undra om jag har tagit mig vatten över huvudet??!!


Hon är snart 13 år och väldigt kräsen.

Vill ha mkt svart o mörkt. Kanske inblandat med lite vinrött.
Rummet är litet, så för mörkt kan vi inte göra.
Vi har nog en ganska lika vision hon o jag ändå. (Hoppas jag..)

Jag har en plan att försöka fixa detta nu till helgen som kommer, genom att det blir en långhelg.
Jag gör ju helg på Onsdag. =D
Nackdelen är att mamma jobbar vissa delar av dagarna hela helgen, så det blir svårt med barnen. Men det ska väl lösa sig ändå.
Lillasyster drar iväg till Östersund på klassresa, så hon kommer förhoppningsvis hem till ett "nytt" rum.

Hoppas bara att lillan blir frisk och att lilleman HÅLLER sig frisk.
Men.. det är väl för mkt begärt.

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. en mörk fondvägg kanske :)

    SvaraRadera