fredag 8 maj 2009

Biten av drakula??

Jaha då fick jag äntligen komma in o ta en MASSA prover igår.
O jag skojar inte när jag säger en massa... Vet inte riktigt hur många rör hon tog ur armen på mig... ( Tänkte på Pernilla då, som är spruträdd...)
Sen urinprov, EKG och blodtryck. Hon såg inget konstigt på det hon kunde se här. Dvs, urin, blodsocker och sänkan. Möjligtvis hade jag ganska lågt blodtryck, o det kan ju förklara en del iofs.
Så nu är det bara att vänta igen.. På att doktorn ska höra av sig.

Men som jag ser ut på armen.. Som värsta gammknarkarn... ;)
Idag är det fullt upp igen.
Ska handla och förbereda inför kursen i helgen. Kolla spårmarkerna så jag kan guida de andra till bra platser.
Just nu känns det inte som jag orkar vara med.. Men jag vet att jag ångrar mig om jag inte är med.
Jag är ju bara så trött..

Ska hinna kolla lite matförslag inför veckan, o göra en matsedel.
Sen undrar ja vad vi ska hitta på för goomat i helgen..
Funderar om jag ska göra "allt på ett fat" till middag i morgon? Beror ju på om jag ska på kurs eller inte.

Sen har jag lovat lillan att vi ska på badhuset i em.
Vi ska åka ner med skotern o lämna in den på verkstan.
Hinna till svägerskan o gratta henne (som fyllde år i onsdags..).

Sen lär det ju dyka upp mer eftersom..

Jag som redan är trött!!

=)

2 kommentarer:

  1. Stackare jag är inte avis på dig för blodprovet....
    Krya på dig snart=)

    SvaraRadera
  2. vad är de för mat ? Allt på ett fat ? :)

    SvaraRadera