fredag 6 mars 2009

Snart helg! =)

Jaha, då var det snart helg igen! Jippie. Bara ett par timmar kvar... ;-)
I helgen ligger en tanke om att åka på Daina-nappet på stor Dainan.
Men än är det bara en tanke.. Törs inte planera för mkt!

Jag ska dessutom försöka att måla hallväggen klart, måste in o köpa en hink färg innan jag åker hem idag. Så skönt när det är klart! Blir ljust och bra.
Sen ska jag måla en ruta med "svarta tavlan" färg.
Så kan man göra anteckningar direkt på väggen, typ handlarlista eller kom ihåg till barnen...
Och framöver är tanken att jag ska montera en slags ram på väggen så att vi inom denna ram kan sätta upp barnens teckningar. Som en jättestor tavla... Typ.

Sen i kväll ska jag försöka åka till stallet för att "leka". Får se hur det går...

Just nu är min goa dotter hos sin bästa kompis. Två prinsessor!
De är precis som två systrar när de kommer ihop. Ena stunden bråkar de som galningar för att nästa stund kramas. Dessa två har verkligen hittat varandra! Hoppas det håller i sig!
Ska hämta henne när jag har slutat. Undrar om hon vill följa då?!

Ha en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar