måndag 2 mars 2009

Jahaaa....

Är jag förvånad??
PLANERA ALDRIG!!!!
Jag hade ju som sagt planerat att spendera lite tid i stallet i helgen...
Jaha... Först blev gubben magsjuk, så jag var hemma med barnen på fredagen.
Sen på Fredag kväll så blev jag dålig.. Fick ligga inne hela Lördagen, förutom en snabbis
ut i laggårn för att vattna hönor och kaniner...
Sen sov jag på en madrass i tv-rummet natten mot Söndag. Inte gott kan jag säga...
Söndag, var ju barnen uppe innan tuppen som vanligt. Typ vid 5.00 ... Yippie...

Jaha. Väder? Ja, Lördan var kanoners, då jag låg inne, så klart...

Söndagen var blåsig och snöig, men vi trotsade det och åkte iväg för att fiska!

Fiska, grilla korv och klämmackor! Mums! Då kan nästan vem som helst bli frisk!
Jag fick dessutom köra egen skoter, vilket jag inte gjort de senaste åren. Lånade brorsans
Polaris. Oh himmel vilken rolig skoter! Till o med jag kunde kontrollera den! Roligt! Busigt!!
Jag tror inte han får tillbaka den... ;-)

Men förhoppningsvis, (jag har INTE planerat), så kanske jag kan slinka in till stallet nåt i veckan i stället...
OBS! Jag har INTE planerat!

=)

2 kommentarer:

  1. Hehe fick du också dina planer i stöpet..
    måste vara smittsamt

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Ville bara TACKA för "grattiset". Det kändes såå otroligt skönt efter ca 15 tävlingar..... Hoppas det håller i sig.

    Tack för en trevlig dag.

    Ha de!

    Kramar från Annica å Figo

    Ps Det här var en inspererande blogg att läsa. Ds

    SvaraRadera