onsdag 11 mars 2009

Det ändras snabbt!

Lilleman var snuvig i morse. Mycket snuvig... Snorig rent utav.

Bollade med gubben om hur vi ska göra idag, ska han få stanna hemma i eftermiddag eller?
Ringde gubben efter lunch och efter en snabb konferens kom vi i alla fall fram till att min underbara svärmor ska vara barnvakt de två timmarna det handlar om. =)

Jag har väldigt lydiga barn som mest blir sjuka på helger och under de veckor som gubben jobbar kväll. Och det betyder att vi väldigt sällan behöver ta ut vård av barn.
Jag borde få en extra premie av försäkringskassan för att jag så sällan utnyttjar dem! ;)

Kvällen lär handla mest om mat, bolibompa och Wii...
Möjligtvis ett försök att "maska" och en spelomgång med Barbie-lotto.

Sen avrundar jag den med ett besök på Seattle Grace hospital!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar