fredag 13 mars 2009

Lite ett o annat

Snart är det helg igen!
Jippikajej!
I helgen blir det nog mera skoter och grilla ute, om vi bara håller oss friska.
*hoppas hoppas*

Jag har egentligen inte så mkt att skriva, men känner ändå för att skriva av mig.
Jag kommer from nästa vecka och fram till i Juni att vara ledig på fredagar.
Det känns skönt.
Det är så pass lugnt på jobbet just nu att jag kan klara det,tror jag.
Jag började ju jobba tidigt efter lillemans födelse (tycker jag), så jag har en del dagar kvar.
Tycker dessutom att det är en passande tid att vara ledig på. Våren!

På tisdag till veckan kommer min lillebror hem en sväng.
Ska hämta honom på flyget på tisdag kväll. =) Längtar!!!
Helgen som följer så kommer vi att vara hemma i Dikanäs.
Alla syskon! Längtar ännu mer!

Nej nu måste jag göra ett ryck, så jag kommer nån gång idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar