tisdag 10 mars 2009

Å ett å två...

Jaha.. då ska vi se...
Lördagen spenderade vi ca 10 mil på skotern och i pulkan. Dainanappet på storDainan.
Urusla skoterspår, mycket skotrar, mycket folk, goda hamburgare, varm Oboy, busiga barn, fiskdamm, glada barn, trötta barn, sol, snö, blåst, bra skoterspår, frusna tår.
Ja det sammanfattar väl det hela. =)

Söndagen åkte vi skoter till Farmor o Farfar och grillade mackor o korv. Fikade på altanen.
Riktigt mysigt, än om vi "bara" är vid stugan.

Panduropaketet har kommit, mycket roliga grejor! Lillan har redan pysslat till ett par keramikkaniner. Hon är så duktig!
Jag har målat väggen i hallen klar! Äntligen! Nu funderar jag bara på om jag ska måla lite schabloner på väggen uppför trappen... Typ en ranka eller fotspår eller något som kan "vandra" uppför.
Ska köpa "svarta tavlan" färg för att måla i hallen oxå..

Hämtade mitt Wii-fit igår. Det började inte bra... Paketet var helt mos! Morr...
Dessa grejor är ju så känsliga. Har väntat så länge så jag ville ABSOLUT inte skicka tillbaka nåt, för att sen vänta lika länge till. =(
Så jag packade upp den, och kollade in den, den verkar ju hel...

Efter en liten sväng till allas vår favorit kille som fyllde 15 år igår, så kastade jag barnen i badet och började koppla in den.. Spännande.
Tvätta barnen, fika, borsta tänder, pussa krama godnatt.
Sen starta The Balance Board! DEN FUNKAR!!! Lyckan är oändlig! =)
Så jag sportade i mitt vardagsrum igår kväll. Yoga, muscle workout, Aerobic.
Riktigt roligt! Roligast var nog Hula hoop... ;)

Sen min all time favourite serie: Cityakuten!
Efter det, så tog jag på mig kläder för att gå ut och skotta snö och ta en prommis med hunden.

Sen var jag nog den tröttaste. Stupade i säng!

1 kommentar:

  1. Sv: Jamen just. Jag var ju tillsammans med Robert när jag var typ 15 och då var jag ju mkt där uppe. Sen har man ju kännt Vickan också genom hästarna och det.

    Kul att du kommenterade så jag hittade hit. Hänger ju aldrig på Vilhelminabloggen numera.

    SvaraRadera