lördag 21 mars 2009

Min bästa vän!

Sitter just nu i sängen hos min pappa tillsammans med min bästa vän..
Den bärbara datorn! Jag vill ha en sån! Men när ska jag få råd med det då? =/
Jag tror, nej fel, jag VET att den skulle bli använd, mycket! Jag vet ju bara hur det är här hos pappa...

Pappa fyllde år i går! Grattis Pappa! Vi firade med överraskningar och goomatn.
Idag har vi ätit mer goomatn. Vi var på hotell Granen i Henriksfjäll.
Fint, trevlig personal och god mat!
Där kommer vi garanterat att äta fler gånger!

Idag så har dessutom en av mina andra bästa vänner vart hit och hälsat på idag. Vi drack the och åt prinsesstårta. Snackade tjejsnack... Precis vad man behöver ibland.
Det lilla gullefjunet hade köpt kläder åt mina barn!!! Åh!
Med vänner som du så är livet komplett gumman!

Jag har många bekanta, men bara en handfull riktiga vänner. Och utan dessa vänner vore livet pest!
I morgon bär det i väg hemåt igen. Gubben jobbar kväll så han börjar kl 18...
Nu blir det en sån här tråkvecka igen. Då vi knappt syns nåt. Boooring!

Men nu, nu är det dags för nattnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar