onsdag 4 mars 2009

Jag måste skriva ett till!

Jag känner mig alldeles lummig i luvan i dag.. Vette tusan vad det är.
Trötthet kanske? Eller kanske måste gå o ta mig en tekopp?

Prinsessan hade beställt pizza till middag i går kväll. Hembakt naturligtvis!
Sen vill hon att farmor o farfar skulle äta med oss oxå.
Sen slank ju "Pinon" in på ett hörn med, genom att han o gubben skulle montera en lampa på garaget.
Så prinsessan bakade pizza tillsammans med gubben i stora mängder, med ost, utan ost, med skinka, med köttfärs, med svamp, utan svamp, ja variationerna var oändliga!
Själv svängde jag ihop en vitkålssallad, som ett perfekt tillbehör till pizzan.
Jag vet ju att farmor försöker äta enligt LCHF så jag tänkte på henne lite oxå.

Jag har handlat lite från Adlibris nu när det är bokrea. Böckerna kom i förrgår. Jippie!
Kokböcker, barnböcker och presentböcker. :D

Jag fick dessutom idag meddelande från Ginza att mitt Wii Fit är på ingång... Längtar...
Ska bli spännande o se och prova det! Sen att jag kan använda Balanceboarden till mitt andra spel gör ju heller inte ont. ;)

Seeeen... väntar jag/vi på ett paket från panduro oxå. *gnuggar mina händer*

Verkar som att jag har häcken full framöver. Som vanligt.
Böcker, stickning, wii fit, panduro, tv och renoveringen hemma...
Ja vi får väl se hur jag ska prioritera detta?

Flygande Jacob till middag idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar