tisdag 24 mars 2009

Jag kan inte låta bli...

Jag kan inte låta bli att kommentera vissa tv-program som går nu...

1. Vårt bröllop i era händer - tv3.
WHAT???!! Är de fullständigt galna! Om jag, mot förmodan, någon gång skulle gifta mig, så skulle jag då aldrig för mitt liv lämna planeringen till mina och gubbens föräldrar!! Gah!

2. Alla dessa heminredningsprogram - tv3, tv4, kanal5 mfl..
Jag hatar alla dessa människor som får så himla fint i sina hem! Jag vill oxå! Dessa måste genast sluta sändas!!! ;)

3. Nyheterna - i alla kanaler.
Ska det vara så svårt att någon gång komma med en positiv nyhet??!!! Inte konstigt att självmorden ökar med dessa pessimistiska nyheter!

Jag lär återkomma om mina åsikter om tv-program framöver. Jag lovar att det finns material!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar