onsdag 25 februari 2009

Tänkte på en sak!

Jag tänkte på en sak, men jag glömde bort det igen... Typiskt mig.
Ensam på jobbet i dag igen... tråkigt...
Nu har jag varit ensam fredag, måndag, tisdag och onsdag, men i morgon kanske de är tillbaka.
Sen jobbar ju gubben kväll i veckan så då är ja ensam på kvällarna oxå.. Bajs!
Tur att jag alltid kan ringa till mamma! =)
Men igår kväll kom en av grannarna ner o drack lite te.
Vi stickade, surrade, drack te och såg tv. Vi är ju kvinnor så vi kan göra många saker samtidigt! Mycket trevligt, det gör jag gärna om.
Men nästa vecka är det min tur, då ska vi pyssla i stallet o surra. =)

Jag ska nog passa på att gå några extra träningspass i helgen. Mocka skit o rykta hästar!
Grannen ska bort på en minisemester och då ska hennes mamma ta hand om de tre hästarna.

Naturligtvis ställer jag upp o hjälper till. = Gratis träning OCH trevligt! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar