lördag 14 februari 2009

Alla stjärtans dag!

Idag är det då alla hjärtans dag!
Vad betyder det då? Att det flyger rosa små hjärtan omkring eller?
Nääää! Det är ju en dag som alla andra dagar.
Ett knep för säljarna för att få sälja mer rat! DET är jag övertygad om..
Jag försöker uppskatta mina nära och kära lika mkt alla dagar.

Men visst.. liiiite roligt är det väl då... ;-) Kanske, kanske gubben kramar om mig lite mer just idag.
Dagen idag ser ut som sådan:
Hosta och snora.
Sen MÅSTE vi ut med barnen en sväng, förhoppningsvis på en skotersväng!
Gratta svärfar som fyllde år i torsdags.
Äta tacos till middag.
Ta fram en MASSA godis.
Se melodifestival samtidigt som jag stickar.
Sen.. sova sova säng säng säng...

Däremellan ska jag väl ut o gå en prommis med doggen oxå.
Ska ta med kameran och kolla om inte jag hittar lite fina motiv.

Puss o kram, cykelram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar