torsdag 26 februari 2009

Gott o blandat

Kom inte på någon bra rubrik i dag...


En gammal vän till mig öppnar en delikatessbutik imorgon!
Så roligt!!! Grattis till henne säger jag! Hoppas verkligen att det går vägen.

Om inte jag hade varit så förbaskat feg så skulle nog jag ha öppnat något för länge sedan, men bara för att nån sa ett litet negativt ord och inte trodde på min ide, så gav jag upp...
Ångrar mig idag gör jag...
Nu har jag nya ideer men de är något lite större och mer besvärliga att uppfylla, så denna gången faller iden ganska direkt..
Tråkigt...
Om jag då kunde vinna pengar, så jag hade pengar som jag inte behöver, då hade jag nog satsat direkt på min idé.
Men de säger att för att vinna så måste man spela, och de gör ju inte jag. Än.. ;-)

Jag är ju av den filosofin att allt händer utav en anledning.
Men för den skull så kanske man heller inte bara ska sitta och vänta på att det ska hända, utan man kanske måste lägga in lite själv oxå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar