tisdag 24 februari 2009

En dag som denna..

Jippie! Vilket väder!
Äntligen börjar vårvintern att visa sina bästa sidor.
Sol, blå himmel, -5 grader, fågelkvitter och lite lite lätt vind.
Aaahhhh....
Jag la in till chefen om att vi skulle ha sportlov idag, men han är sjuk så han hade inte lust med det. Taskigt. ;-)
Men jag fullkomligt längtar till lunchen och min lunchpromenad!
Har till o med dagen till ära tagit med mig kameran om det skulle dyka upp några "photo opps´".

Början på dagen kunde nog ha varit bättre iofs.
Hämtade in tidningen från låddan på jobbet när jag kom. Och STORT på första sidan står det: Vilhelmina i jättekris, var sjunde anställd kan komma att avskedas...
Aj aj aj... Inte bra...

Jag har ju mina åsikter om varför det läcker pengar, men jag ska nog hålla de tankarna för mig själv kanske. :-/

Men annars är det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar