tisdag 24 februari 2009

Newsflash!

Jaha.. jag har nu fått meddelande från en utav de uppfödare jag talat med ang valp. Och hon hade tyvärr ett tråkigt meddelande... Det hade inte blivit någon parning och därför blir det inte några valpar denna gång. Hon skulle försöka igen till hösten. Jag står kvar som intresserad, men...

Då kollade jag med den andra uppfödaren som jag har varit intresserad utav. Hon hade ju parat en tik, men med en sobel hanne, så där kan det bli båda delarna. Om det blir någon trefärgad tik så är den bortlovad till ett par som flyttat hit från USA. Så jag hoppas ju på två trf tikar... Oddsen är inte riktigt på min sida...
MEN hon hade även parat en annan tik och väntar där på besked att hon är dräktig...
Så jag håller tummarna och ni får gärna hjälpa mig! =)

Men har ni hört förresten?
Daniel och kronprinsessan kanske ska förlova sig! Stoppa pressarna!!!!
Men herreguuuud, på varenda kanal på radion, plus tv´n och tidningarna...
Varför?? Det är väl på tiden får jag lov att säga, men vilket uppbåd!
Låt dem vara! Vilken hysteri!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar