onsdag 18 februari 2009

En dag som denna

Det är en ganska tråkig dag idag, om det inte vore för att jag får
sluta en timme tidigare idag!

Yeehaaa!

Gubben ringde o sa att han skulle på fackmöte efter han slutat så jag måste hämta barnen på förskolan.

DET gör jag ju såååå gärna!

Då hinner vi vara ute en stund innan middagen ska på bordet. Perfekt!

Hinner åka lite skoter kanske... =)

Sen är det ju säsongsstart för Grey´s anatomy i kväll.
Inte så tokigt.
Kan jag lyssna/se på medans jag stickar vidare på min väska.
Som för övrigt verkar ta en väldans tid att sticka. Tråkigt garn att sticka i. Trögstickat på nå vis. Rent ullgarn kanske brukar vara det?
Lovar att delge er resultatet när den är klar!

1 kommentar:

  1. Hej gumman, ville bara säga att du blivit utmanad. ;)
    Kram

    SvaraRadera