fredag 13 februari 2009

Skulle..

Jag skulle sätta mig och "stajla" upp min blogg med lite bilder och sånt i går kväll.
HUR bra gick det då?
Jag orkade inte...
Satte mig med en ny stickning i stället.
Jag har nu stickat 3 halsdukar, två mössor, två par pulsvärmare och nu har jag börjat på min första väska. Jag ska sticka och sedan tova den. =) Känns så skoj.
Det har blivit som ett gift!
Jag MÅSTE sticka på kvällen annars känns det som att jag får abstinens.
Ska se om jag kan lägga upp lite bilder i helgen.
När jag har tovat den så funderar jag på att brodera med något fint mönster.
Roooligt!

Vad stajlad jag ska bli!

1 kommentar:

  1. Men hej gumman, visste inte att du har en blogg också, va kul!! Nu hamnar den på favoriter så jag kan följa dig och dina bravader. =) Själv är jag så dålig på att uppdatera min, blir mest Neo's blogg jag skriver på. Lycka till med bloggandet i alla fall. Tusen kramar

    SvaraRadera