fredag 20 februari 2009

En liten till

Ha ha nä vi ska INTE ha en liten till!

Men jag ville lägga in en liten blogg till innan helgen, för då pyser jag till min favvopappa
för att bara ha det bra!

Jag lyssnar på P4, och de går igenom melodifestivallåtarna som ska spelas på lördag.
FY!!!

Finns ingen bra, än så länge i alla fall...
Jag tycker att detta , med melodifestivalen, bara har blivit ett försök att mjölka folk på så mkt pengar som möjligt.
Rösta först för att de ska komma till nästa omgång, sen röstar du en gång till för att de ska komma till duell, sen en tredje gång för att de ska komma till final....
Bara för pengarnas skull!!!
Jag struntar i att rösta alls bara för det. Men tittar det gör jag. =)

Nu ska jag snart gå hem för denna vecka. En tråkig vecka..

Packa väskorna för att åka HEM till pappa i morgon bitti. DET blir skoj!
Ska dra släpvagnen med briketter till pappa oxå.

Trevlig helg!



"Behandla andra som du vill bli behandlad själv..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar