söndag 12 juli 2009

Skäms nästan..

Nu när jag kom in på min blogg, så skäms jag nästan.. Länge sen jag har skrivit.
Men vi har semester, även datorn..
Vi pysslar på här hemma med allt vi kan göra innan fönstren kommer.
Ska ut i laggårn o måla idag.
I em blir det väl 18-års kalas för Jenny! Grattis grattis! Snart blir det till att passa sig när hon raggar runt på gatorna i BMW´n.. ;)
Tiden går så fort och "barnen" blir så stora!

Fredag, grejade på här hemma och på kvällen körde jag o gubben ner och såg på Körslaget i Vilhelmina. Roligt sammanfattar vi det med.. ;p

Igår hann vi med lite byranta.
Jag o E raggade ner på jobbet o jobbade i 2 timmar. Sen åkte vi på Minicirkus, men E lessnade så vi åkte o handlade, raggade hem och for på folkrace i stället.
Där fick vi ju se JF köra hem en 4:e plats i A-finalen, och om jag inte minns alldeles fel så var det ett tag sen.. Grattis till det.

Sen hem o skala potatis och göra palt, eller jag skalade o rev och svärmor gjorde smeten och paltarna och E hjälpte till att göra paltarna och jag skötte grytan.
Gött vart e, och paltar kvar till i dag så vi kan göra uppstekta paltar till lunch!!! Yippie!!

Nu ska jag försöka strukturera upp denna dagen så det blir nå gjort.

1 kommentar: