måndag 27 juli 2009

En dag till har passerat

Ännu en dag utan mamma har passerat..
O det gick ju, på nåt vis.

Åkte till Åsele igår och rensade frys, kyl och skafferi, så inget ska bli dåligt.
Nappade tag i 6 katter och 1 hund, rensade syrrans rum på kläder o diverse prylar..

Vi gick som på autopilot på nåt vis.. Man bara funkar..
Värst var det att öppna sovrumsdörren, o se där hon hade legat, o mått pyton..
Huvva vad rädd o ensam hon skulle ha kännt sig.

Vi befinner oss som i en bubbla vill jag beskriva det. En fantasivärld.
Jag tror att mamma kommer att ringa när som helst nu.. När som helst..
Bara jag väntar lite till kanske så..

I dag väntar en massa byråkrati, tror jag. Ska tala med de som vet lite mer om allt kring ett dödsfall. Känner att jag ska ta tag i allt detta innan vi kraschar..

För kraschar, det kommer jag att göra, till slut, när verkligheten dyker på mig..

Tur att vi har goa vänner och en underbar familj!

TACK alla som tänker på oss, tack för alla fina ord.
DET VÄRMER!!

1 kommentar:

  1. Jag lider verkligen med dig/er!! Vill inte ringa och "störa" i er svåra tid. Ringde nyss, men det var upptaget. Såg du var hos grannen idag. behöver du hjälp med nåt, hör av dig. Och ring GÄRNA om du vill/hinner/orkar!! Jag finns här!
    Kram på dig / Cissi

    SvaraRadera