tisdag 9 juni 2009

Men har du sett!

Solen skiner!
*dansar runt* OCH det blåser inte..så mkt i alla fall.
Jag rationerade till det hela i går kväll.
Kursen förlöpte hur bra som helst.
Det värsta är att jag har duktiga ekipage, så min planering får ändras hela tiden..
Men det är ju positivt!
Efter kursen så styrde jag kosan mot skogen och vips hade jag lagt sju spår á 75meter ca..
Så hade jag gjort bort det. Tadaa!

Perfekt, för då kan jag se på lillebror i lugn o ro. De skulle nog spela bara ett par låtar, typ 2-3 st. Men ändå!
Sen ringde en av grannarna o ville ha hjälp med slavgöra med att stängsla om lite hästhagar, och det gör jag gärna. Jag gillar ju kroppsarbete!
Bara det är OK med gubben så kommer jag att åka dit efter folkan. Skoj!
Jo jag måste kolla med gubben först, så inte han har tänkt sig något annat.

;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar