lördag 6 juni 2009

Kalas för hela slanten!

I dag fyller lilleman 2 år! Grattis gullegubben min!
Att en liten människa kan äga så stor del av mitt hjärta..
Ja mena.. han har ju ändå inte funnits så länge. Prinsen min!

Mina barn är verkligen mitt liv.
Jag är så lycklig tillsammans med dem, och så olycklig utan dem.

Lilleman vill ju ha något med Svambob. Men svambob finns inte att uppbringa!
Vi har letat i Vilhelmina, på nätet, i Skellefteå och lycksele.. Men INGET!

Så lilleman fick nöja sig med: en radiostyrd bil, duplo, boll, fiskespö och en bok om Iggelpiggel.
Från oss alltså..
Sen har han fått bilar, mer duplo, en badboll med Batman, en lastbil, en mugg och en väska att ha bilarna i.
Fast det han har haft roligast med är ju som vanligt ...en ballong!

Det har varit en bra dag, med mkt skratt och goo fika.
E har lekt så hon har benvärk som vanligt..
I morgon kommer MIN lillebror och hälsar på.
Tur att alla inte kommer samtidigt, vi är faktiskt ganska många...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar