måndag 8 juni 2009

En upptagen qvinna..

Jaha.. nu är det en sån här vecka igen..
Igår kväll hade jag kurs, med endast TRE deltagare..
I kväll har jag kurs igen.
På Tisdag SKA jag titta på Lillebror på folkan. Och hinna snitsla spåren inför onsdan..
På onsdag ska jag ha kurs, då ska vi spåra!
Torsdag.. nä då är det nog inget, än så länge..
Fredag är det examen och då ska vi kanske grilla tillsammans.. alla familjer.
Lördag är lugn, än så länge.
Söndag är det det avslutning på kursen! Superskoj! Undra vad jag ska hitta på för tokigt?!

Det är alltid skoj att hålla kurs, men det tar en massa tid och energi så det är ganska skönt när det är över oxå.
Jag hoppas bara att det är några som jag kan inspirera till att fortsätta med sina hundar.

Jag har ju lyckats med några! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar