lördag 13 juni 2009

Jag äger!

Min dotter är ett unikum. All som känner henne kan intyga det!
Hon är helt fantastisk på att uttrycka sig, och är en "dramaqueen" med stora mått.
Minns då oxå att hon endast är 5 år gammal..

I kväll så satt vi vid matbordet och skulle fixa fil och flingor. Vi hade då införskaffat en sån här 8-pack med små förpackningar flingor från affären. (Som dessutom är en helt egen historia för sig!)
Jag fixa fram skål och hällde upp fil i den, medans lillan skulle öppna flingpaketet själv.
Hon kämpade och kämpade.. Till slut fick jag lov att hjälpa henne.
Med ett tryck på framsidan så öppnade paketet sig enkelt, varpå lillan utbrister:
- Mamma! Du äger!!
Gissa om det är svårt att hålla sig för skratt ibland!

Men bara så ni vet: JAG ÄGER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar