måndag 3 augusti 2009

Vardag

Jo till slut så kom den. Vardagen..
Barnen är på förskolan och jag sitter på jobbet.

Högarna med papper ser inte såååå lockande ut kan jag lova!
Men det ska jag väl kunna beta igenom innan veckan är slut.
Beroende på hur mkt jag kan fokusera på jobbet egentligen. Det kan vara ett problem..

Har mer ringande att göra till olika som vill ha pengar från mamma, så vi slipper påminnelser och dylikt. Det ger ju bara dubbelt med jobb för oss alla.
Jag känner att jag börjar ha pejl på mammas papper nu i alla fall.
Det kryper upp en tanke mer o mer som jag pratade med mamma om för ca två månader sen.
Jag kanske måste läsa vidare.. När detta har lugnat ner sig lite, så ska jag kolla möjligheterna.

Sen pratade jag med syrran om mammas alla urklipp som hon har samlat på sig under åren, och även alla de hon än inte hunnit ordna.
Vi ska göra en hemsida eller blogg från det. DET skulle vara kul.

Nä nu är det bäst att jag börjar om mina högar ska bli mindre..

1 kommentar:

  1. Låter som en fin idé det om att göra en hemsida eller blogg av det.

    Kämpa på! Kram kram / Linnea W

    SvaraRadera