söndag 2 augusti 2009

Måste..

Jag måste försöka göra ett inlägg om nåt annat än mamma.
Hur jävligt allt än må vara så går ju livet vidare trots allt, och jag har fortfarande 2 skitungar att ta hand om. =)
Jag vet att mamma skulle vilja att vi går vidare och inte hänger upp oss på detta..

Just nu är det lätt genom att jag inte har förstått det än.. Men sen.. Hurvens.

Jo livet..
Vi fick ju lite panik med att fixa ett rum till syrran, så gubben har jobbat dag som natt. Men snart är det klart. Bara syrran kan bestämma vad hon ska ha på väggarna så ska det stå klart innan kommande vecka är över.
Vi har haft jättebra hjälp av våra nära under denna vecka, o tur är ju det!
Sen får vi hämta lite mer grejs från huset till syrran, men vi ska beställa från IKEA lite grejs oxå. Synd bara att det inte går beställa allt hit hem. Sånt som jag vill ha, det går inte beställa hem via nätet.. Bajs! Jag har ju som varken tid eller råd att åka till Sundsvall..

Hunden.. Jag har ju stått på kö, för en valp sen i våras, och det blir ju nu inget utav.
JÄVLA SKIT!!! Ursäkta svordomen, men så känner jag..

Katterna, snälla ni hjälp mig med att bli av med dem i alla fall..
En kattmamma som är snart 10 år, skulle vilja komma till en familj på landet, genom att hon är en utekatt i själen. Skulle passa perfekt hos en äldre som känner sig ensam..
Hon är en fantastisk jägare!

2 kattungar som lever loppan och gör det kattungar gör bäst - BUSAR! Svarta, med en liten vit fläck under hakan.

Snälla hjälp mig med det, vi måste tyvärr annars avliva dem. Vi KAN INTE ha dem kvar!


Men min dotter hon sa det då bäst: Mamma- vad ska man med sånna buskatter till?!
Å då har hon ju tjatat om en kattunge läääääänge...

Tur jag har mina barn!!!
Snäll och social

1 kommentar:

  1. Hej gumman, va duktig du är som jobbar med allt. Tänkte på det här med katterna, du skulle ju kanske kunna höra med min kusin Jenny Prång. Vet att hon skrev nåt på sin blogg när brorsan och hans tjej tog bort sina katter, att det kanske hade gått att lösa på något annat sätt. Alltid värt att testa i alla fall om du inte hittar någon annan lösning.
    Kram

    SvaraRadera