tisdag 18 augusti 2009

Snart kommer andra tider..

Det känns i luften på nåt sätt att nu är det höst.. Eller på god väg att bli i alla fall.
I morse var det så kallt att jag började fundera på vantar till mina barn och det faktum att de faktiskt inte har några vantar..
Måste inhandla.

Jag gillar ändå hösten. Förutom regnet.
Mörkret och kylan gör mig mindre. Det är rent utav mysigt.
Tända ljus och lampor. Krypa upp i soffan med en thekopp och se på tv.
De bra programmen börjar igen. Rutinerna ramlar på..

Min mkt goda vän var förbi i går kväll och det är alltid lika trevligt.
Vi ska ta en träff till så småningom med The och nybakta scones.. Yummy!!!

Snart börjar älgjakten oxå. Vi har sagt nu flera dagar att vi ska åka och skjuta in bössorna och bara skjuta i största allmänhet.
Jag gillar att skjuta.. Är väl inte helt sämst på det heller..
Eller nu är det ju ett tag sen jag sköt sist, men det borde väl gå ändå.
Skoj skoj!

Som sagt, snart kommer andra tider..

1 kommentar:

  1. Minns vad roligt vi hade det tillsammans på skytteträningen, med Ullis och de andra.
    ...och vi två som blixtrade till vid prickskyttet :D

    Ha d gott!!

    //Mimmi

    SvaraRadera