måndag 3 augusti 2009

Jaha.. då var kört..

Nu har det kommit, det jag var rädd för hela tiden.
Alltid när en person avlider så visar sig människor från sin allra värsta sida..

Ikväll har jag blivit kallad dum och oförstående.. av min egen mormor..
Vi är oense om en så dum och urlöjlig sak som mammas dödsannons och vad som ska stå i den.
Jag och mina bröder vill en sak, mormor en annan, och lillasyster sa: - ja bry mig int typ..

Så när vi sagt vår mening så blev jag o bröderna kallad dum och oförstående.
Vi bryr oss inte om syster eller mormor heller för den delen.. Vi tror att mormor sitter hemma och skrattar.. Enligt mormor..

Är det något som tar väldigt illa på mig är när jag blir anklagad för sådant som absolut inte är sant.
Jag, inte bry mig??!! Det finns ingen som bryr sig mer än jag!!!

Jag orkar inte med detta oxå... Jag orkar inte..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar