fredag 21 augusti 2009

...

Livet i vår familj är ABSOLUT inte roligt just nu!!

Livet är inte rättvist.. Och inte skoj!

Jag skulle just nu bara vilja dra täcket över huvudet och försvinna en stund.

När jag har betat av en sjudjävla smäll så kommer det bara nya hela tiden, det är nog inte meningen att jag ska få vara lycklig och ha det bra..
Det är heller inte meningen att nånting ska få vara lätt..

Syrran börjar nu skolan i Åsele på Måndag.
Gubben jobbar kväll..
Bussen TILL Åsele går kl 6 på morgonen.. (då sover mina barn och gubbe..)
Bussen FRÅN Åsele ankommer kl 19.40.. (då sover mina barn..)

Jag har två småbarn.. Ja.. lägg ihop ett o ett och då blir det?

Någon som vet av någon som pendlar till Åsele varje dag???

Åh att ingenting NÅGONSIN ska få vara lätt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar