onsdag 12 augusti 2009

Så hade vi provat det oxå...

Natten mot Söndag så blev lilleman dålig.. Svårt som tusan att andas..
Kl 10.00 på söndag träffade vi läkaren och 11.40 var vi på väg till Umeå i Ambulanshelikoptern..
Ca 40 minuter senare träffade vi läkare till höger och vänster.

Kortison i flytande form, inhalera och dropp.. Syrgas i näsan..
En vilopuls på mellan 160 och 200..
Syresättning 87 %..

Åh vad trött jag blir.. Det tar liksom aldrig slut!?
Men tur att min lilla kille är en fighter!
Efter en natt med inhaleringar och ständiga kontroller så repade killen sig bra och på måndag eftermiddag blev vi utsläppta i friskluften och Tisdag eftermiddag fick vi åka hem igen!
Med en massa mediciner och restriktioner..

Tur jag har en bra familj runt om mig, annars skulle jag ALDRIG orka!

Men kroppen börjar säga att det är nog nu.
Idag är jag superförkyld och började dagen med en tuss i näsan på grund av näsblod..

Nu, jobba häcken av mig så jag hinner det jag måste, för på fredag är det begravning..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar