måndag 3 maj 2010

Fulltecknad vecka... eller månad..

Jaha, ny månad!!! Wihooo! Sommaren närmar sig med stormsteg!
I helgen har vi ändå tagit det väldigt lugnt. SKÖNT!
På fredag, åt vi smaskens kyckling till middag, sen skjutsade jag brudarna ner på plassen, för de skulle ha tjejkväll på hällstigen..
Åkte hem igen och hämtade barnen o gubben, åkte till svärmor o kollade på deras majbrasa. Sen tillbaka hem och sova ner barnen, en liten andningspaus innan jag hämtade brudarna kl 00. O där hade det varit hejsan hoppsan tydligen..

Lördag, gjorde vi INGENTING!! Så härligt faktiskt.. Ja jo, vi var ju ner o handla en sväng, o tvätta lite kläder, o laga mat.. o sånt.

Söndag, var vi till Erika o hälsade på henne o vovven. Så söööt! O precis som en valp ska vara.. Snabba o med vassa tänder! :)
Sen åkte vi hem för att bli bjudna på PALT!! Gosvägerskan hade gjort palt o bjöd oss på. Riktigt trevligt!
Åkte sen hem o tvättade barnen, la dem i säng och susade sen till svärmor en sväng för att skriva ut några bilder till syrran.

O denna vecka.. bjuder på mkt.
Måndag har syrran fotboll, sen blir det att läsa lite matte inför ett prov.
Tisdag, är lugnt än så länge.. Hoppas det förblir så..
Onsdag, fotboll och läxläsning inför prov.. samt att jag startar valpkursen för våren..
Torsdag, värsta dagen, utvecklingssamtal, värd på hundklubben samt möte på klubben inför kommande tävling.
Men fredag torde väl bli lugn?! Då är jag om inte annat föräldraledig!!
O just ja, sen ska jag ju vara hästvakt i helgen oxå!!

Sen ska jag göra inbjudningskorten klar inför Emilias 6-års kalas och leverera dem.
Plus det andra som man gör varje dag. ;)

Nu äre bäst att sätta igång!

1 kommentar:

  1. Tack kära kusin för dina ord, dem värmer!
    Jag ska fixa detta, jag är en Israelsson, Stark, Seg och Vacker, precis som en fjällbjörk!
    Den negativa energin ska ut ur mitt liv.

    SvaraRadera