onsdag 5 maj 2010

F-bannade låsning!!

Jag har, efter att konsulterat min goda vän, dragit en slutsats om att jag har minst EN låsning i övre delen av ryggen. Bajs!
Så lite sne och väldigt trött e ja. Djupa andetag skär som kniven rakt genom..
Men ska ta mig i kragen o ringa en person som jag hoppas har nyckeln till låset.
Få se om ja hinner idag, eller..

En stressmorgon blev det idag. Försov mig med en 20 min ungefär.. O jag som hade planerat att hinna så mkt i morse.
Men jag e ju som tur var snabb, så jag hann mata djuren, barnen, göra inbjudningskort, göra matlådor, klä barnen och kamma hår o byta blöja, ge medicin (höll på att glömma dock..), klä mig själv, platta håret, hjälpa syster med läxan OCH borsta tänderna!
Däremot hann jag inte fika själv, men gör det på jobbet i stället.

I kväll är det kursstart med valpkursen, hoppas ja hinner klart med planeringen..

1 kommentar:

  1. Sv: Ja jag kan ju höra mig för om det är någon som letar häst eller så. Själv så känner jag att det inte finns tid till någon egen häst just nu, och när det väl blir det så blir det nog en "riktig" hopphäst. Har jobbat med så många varmblod/gamla travare genom åren och känner att det är dags för en häst utan de problem som ofta följer dessa hästar. Men jag ska helt klart hålla ögon och öron öppna.

    SvaraRadera