måndag 24 maj 2010

Sorry..

Dåligt med uppdateringar.. jag vet..
Har mått väldigt lågt ett par dagar nu.. Trött o less på det mesta.
Men det går nog över det oxå, precis som allt annat.
Allt annat förutom min rygg! Den vill inte ge sig! Jag måste söka hjälp!
Ska ringa efter lunch.

Vi har ju haft kalas i flera dagar och jag tror att lillan var ganska nöjd med sina presenter. Pet-shop, prinsess ballong och filmer, bara för att nämna några.

Valpkursen löper på, inte så många gånger kvar faktiskt. Det känns bra, men samtidigt känns det som att man inte kan lära dem något..
Känner mig lika ufo-aktig efter varje gång. Men det är bara att hoppas att man kan lära dem något i alla fall.

Syrran spelar o tränar fotboll för fullt. Spelade match mot Obbola igår. Tyvärr hade de inte turen på sin sida och de förlorade med ynka 3-1.. Men det tar sig!
Nästa gång, då tar de dem! :D

Jobbet rullar på som vanligt. Siffror till höger o vänster snurrar förbi.
Jag kommer inte att gråta när det är semester.. :P

Det har varit översvämning runt om oss. Bastun som står hos svärmor, fick ett vattenfyllt golv tyvärr.. Så nu väntar mer jobb för gubbarna. Som om det verkligen behövdes!?

Annonserade ut min audi igår.. Snyft.. Älskar den bilen, men vi KAN INTE ha kvar den.. Snyft..

Nu fikat slut, nu jag måste skriva mer siffror!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar