torsdag 6 maj 2010

Men va F-N!!! Det snöar IGEN!!!

Jag avlider! Snö! IGEN!!!!
Jag vill ha sommar! Slippa dra med så mkt kläder till barnen..
Kunna gå promenad med vovvarna utan vinterjacka och vantar..

Nä nu röstar jag för sommar!

I går började jag med valpkursen. och precis som vanligt känner jag mig som ett UFO och förstår inte hur jag kan göra detta..
Jag begriper inte hur jag ska kunna förklara, på ett bra sätt, utan missförstånd..
Men allt som allt brukar det lösa sig, men jag hoppas ju att jag inte skrämmer iväg dem så de inte vill komma tillbaka..

Idag gör jag min sista arbetsdag för denna vecka, och det känns underbart!
På lördag ska vi grilla.. smaskens älgen..
Dessutom hoppas jag att min kära kusin ska dyka upp i helgen för att sko en häst och sen hälsa på mig lite grann oxå.

Måndag åker vi till Lycksele med lilleman och en uppföljning på astman.
Hoppas det ser bra ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar