onsdag 28 april 2010

Ett litet inlägg

Jaha, nu var jag här igen.
Att det ska vara så svårt att få tiden att räcka till.
Men det är väl samtidigt tur att man har saker i livet som uppehåller en.
Tänk att sitta ensam i en lägenhet, utan nåt att göra.. Burr.. Hemska tanke. ;)

Snön börjar sakta men säkert att tina bort. Man ser mer o mer utav gräsmattor och rabatter som dyker upp, samt andra mindre trevliga saker..
Vi försöker gå igenom barnens garderober och kolla upp vad vi har i skoväg och klädväg inför den kommande våren o sommaren.
Har faktiskt införskaffat nya "springskor" till de små barnen. O de gillas starkt!
Vi har hunnit ta fram cyklarna, barnen har hunnit prova lite oxå, men vi får tyvärr hålla till på vägen för att cykla än så länge.

Jag har varit i Dikanäs o haft ljusparty. Skoj skoj! Jag fullkomligt älskar att ha dessa partyn! Min kompanjon Pernilla jobbar oxå stenhårt på att hålla partyn, så vi kommer oss framåt!

Vi har dessutom hunnit en sväng till Åsele och tömma lite mer i huset. Mycket ska ju kastas.. Men jag gillar inte att gräva i en annans liv på det viset, än fast det är min egen mamma. Jag VILL verkligen inte veta allt som rör henne.. Vissa saker borde få vara privata, än fast man är död..

På jobbet är det ganska lugnt. Vi har gjort bort bokslutet och jag planerar att from maj börja vara föräldraledig på fredagar igen. Skönt!
Synd bara att dagarna inte räcker för alltid..

Ja nu ska jag försöka leta sjukfrånvaro för årsredovisningen. Pust!

1 kommentar:

  1. Min fd chef, Birgitta, hon brukar säga: "Tiden går inte, den kommer".
    När det känns som att jag inte hinner med allt så tänker jag på det... På allt det som jag kommer att få göra tack vare att tiden kommer. :) Ja... jag tror du förstår mig.
    KRAM på dig!!
    //Mimmi

    SvaraRadera