torsdag 22 april 2010

Solen lyser!

Alla talar om aska och att det inte går att flyga på grund av askan..
Men här lyser solen! O det är så naaaaaajs!

I morgon ljusparty i Dikanäs!
Känns som att det inte spelar någon större roll om det kommer många och om det blir någon försäljning. Jag längtar HEM!
Whoooopie!

Vi skrev in syster på fotbollen i går kväll. Jag tror att det blir toppen! Många tjejer verkar det vara som tänker spela. Sen ska de spela mot Umeålag dessutom, o det inbillar jag mig bara är positivt. De kommer att utvecklas massor!
I kväll är det gympa med barnen och de längtar. Själv så står man mest med andan i halsen när lilleman sitter högst upp i ribbstolarna..

På jobbet så har jag revisorn här idag. Puh!
Alltid lika spännande att se hur mkt fel jag har gjort och inte gjort.
Men han är bra vår revisor, han e som en vanlig människa. ;)

Nu kopiera lite mera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar