måndag 12 april 2010

Fy på mig!

Usch va dålig jag nu har varit på uppdatering! Fy skäms!
Men tiden o orken har liksom inte funnits.

Påsken har vi naturligtvis firat hos pappa! O jisses va skönt!
Det har nog inte spelat någon roll vad för väder det har varit bara jag fått vara ledig.. Det känns att jag har missat en del semester och ledighet + att det har varit väldigt mkt runt om oss..

Gubben har sålt skotern vår, och sedan köpt 2 nya. Den senaste är han o hämtar just i skrivande stund i Umeå. Hoppas han blir nöjd!

Barnen hade inga problem att lämnas på skolan i dag. De var nöjda. Det var nog bara syrran som tyckte det var jobbigt att kliva upp för hon såg hemskarns trött ut.. ;)

Lilleman börjar bli stor, han vill ha kalsonger istället för blöjor numera. Det är ett stort steg i rätt riktning! Det hade vi ju som mål, att han ska bli blöjfri i sommar senast. Så det verkar ju lovande!

Jag har dessutom fått mig en ny kollega genom Partylite! Min goda vän Pernilla har oxå börjat sälja ljus! Det är så roligt att ha en vän man kan dryfta ideer o tankar med! Skoj skoj! Få se vad vi kan göra utav det.. ;)

I morgon ska syrran på friluftsdag med skolan, ev till Kittelfjäll.
Jag ska ha en visning med Pernilla i morgon kväll.
På onsdag har jag möte med utbildningssektorn inom BHK för att kolla om vi kan ha några kurser i år.. Verkar dystert tyvärr.

Torsdag bjuder på en 6-års koll för Emilia. FATTA! Hon fyller 6 år i maj!!!

Lördag är Emilia bjuden på kalas till Dalasjö. Storgumman..

Nu jobba vidare.. Puh.. Posten har tydligen inte varit ledig.. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar