tisdag 6 oktober 2009

Whats the point?!

Kände mig lite international.. ;)

Jag vet inte varför jag fungerar som jag gör.
Varför ska jag vara så förbaskat omtänksam o osjälvisk???
Jag blir ju bara sårad...
Jag är en sån som vänder mig själv ut o in för att andra ska ha det bra, sen hur jag mår själv, det tar jag sen...nån gång...
Trots att jag går på pumpen, gång på gång.. så fortsätter jag..
Destruktivt betende sa brorsan.. Mmm nånting är det ju..

Det borde finnas en knapp, där jag kunde stänga av. ALLT.

Men just nu funderar jag IGEN över varför jag anstränger mig, lägger så mkt energi och tid och pengar på någon som ändå tycker att jag kan dra åt h-vete..

Återkommer om jag kommer fram till ett svar..

1 kommentar:

  1. ....jag har inge svar.... men annars så skulle du nog inte vara Paula....
    Men kom ihåg att DET ÄR OK ATT TRYCKA PÅ KNAPPEN!! även för helyllehumanister, storhjärtade medmänniskor som du :)

    Är du på väg till Dikanäs något? Lånade grejor som behöver återlämnas... Och för att krama om dig!

    // Mimmi

    SvaraRadera