måndag 26 oktober 2009

Måndag v 44

Nu var det Måndag igen..
Dagarna går så fort! Man hinner inte mer än vända blad på almanackan så är det ny vecka igen.
Jul snart och just nu så ser jag fram emot det, men det kan sno igen.
Vindarna blåser väldigt hårt nu för tiden..

Vad gör vi på dagarna då?
Ja.. tycker inte vi hinner mer än att jobba, tvätta, städa, laga mat och knappt sova.
Målade andra varvet på köksfönstret i morse. Hoppas hinna det sista i kväll.
Vi var uppe tidigt, rackarns otyg att ställa om klockan.. Barnen går ju inte efter klockan.
:D

I veckan har vi inga planer än så länge. Få se om de ringer från sjukan om gubbens värden och vad som händer efter dem.
Gubben jobbar ju dag denna veckan så förhoppningsvis så hinner vi umgås!
Fick nyss en inbjudan till ljusparty hos svägerskan. Skoj!
Frågade om hon skulle bju på nå goofika.. Det viktigaste!
En liten paus i vardagen! Najs..

Ska sätta mig ner och försöka fixa till en matlista. Rullande på 4 veckor kanske?
Ja nåt måste jag hitta på med maten, för jag är så less på den! Att laga och handla.. blä!

Barnen hade fotografering förra veckan så nu ska bara korten komma nån gång.. Den som väntar på nåt gott heter det ju..

I morgon ska Regnbågens vara eller icke vara beslutas.. Usch jag har ont i magen redan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar