lördag 17 oktober 2009

ouch...

Jaha, nu var då mamma i jorden, ÄNTLIGEN!
Nu vet jag var mamma är och hon är hemma!
Nu kan jag slappna av känns det som..
Saker o ting börjar sakta men säkert att falla på plats...

Torsdag em ringe de från sjukan. Tim är ju med sin astma
i en riskgrupp. För svininfluensan.
Så fredag efter kl 13 blev vi stampade till höger och vänster
och nu är vi vaccinerade hela högen! Känns bra, känns rätt.
Men.. jag har ont i armen.. Har inte kunnat sova på den i natt..
Känns som en giiiiigantisk träningvärk ungefär. Men det börjar ge med sig nu..

Har precis dammsugit och nu ska ja hoppa på en skurkäpp och susa runt tror jag.
Nämnde jag att jag har börjat dricka chi-san?

Jo jag gör det sedan ett par dagar tillbaka och JA det hjälper.
Jag har betydligt mer energi nu än tidigare!
Tummen upp för Chi san! :D

Nu skurkäppen.. eller hörde jag en tvättmaskin som var klar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar