onsdag 7 oktober 2009

Life is a BITCH!

Som om inte det var mog med allt runt mamma och syrran, så är gubben dålig...

Gubben har haft problem med maggen ett par år.. Antagligen pga alla mediciner han har ätit under många år för sin trasiga höft..
Förra veckan fick vi honom äntligen att söka hjälp hos läkare. Läkaren i fråga (vilhelminas bästa) såg på honom att han inte alls mådde bra och att det var något mer fel..
Han skulle få remiss till Lycksele för att kolla magen i alla fall. Läkaren hade dessutom tagit en massa extra prover visade det sig.
På fredag kväll så ringer hon upp och meddelar resultatet..
Han har VÄLDIGT dåliga levervärden.. LÅGT blodtryck..
Läkaren frågade: - du tänker väl inte ställa till så du får en hjärtinfarkt??

GAAAAHHHHHH!!!!! DET TAR ALDRIG SLUT!!!!

Vem som än bestämmer, jag tror inte på gud, så tycker jag att de är jävligt orättvisa!!!
VI har nog, VI har HAFT nog..

Nu har han fått kallelse till ultraljud i lycksele på magen och vi väntar på kallelse till skiktröntgen i Umeå för levern..
Han är i alla fall sjukskriven så länge för att vila.

Jag vill OXÅ vila...

Om någon vänlig själ har en önskan över, önska gärna att vi får komma ur denna otursloop.

2 kommentarer:

  1. Åhh sötnos! Här sitter man och är arg för att hyresvärden inte lägger in golvet i min lokal, men det är ju en fis i rymden av det du går igenom! Jag tänker på dig och jag hoppas innerligt att det blir bättre SNART!! Skickar en STOR kram via tankarna...

    kram Sabina

    SvaraRadera