söndag 11 oktober 2009

Hälsningar från snorcentralen!

Här snorar vi i parti och minut..
Barnen hostar och kraxar som ... kråkor..
Roger snorar och hostar och jag är väl den som är piggast.. mest snor här..
Tim kraxar så vi fått öka "puff"dosen igen till max. Kör på det tills han slutar att pipa igen.

Måndag bjuder på en dag i Lycksele.
Skor till syrran och Roger på lassa ligger på schemat.

Sitter just nu och har fyllt i resultatlistor och protokoll inför dagens tävling.
Lydnadstävling klass 1 och 2. Känns skoj att komma ut bland folk o vara bara jag.
Jag ska väl agera tävlingssekreterare och diverse andra sysslor.
Vi är ett härligt gäng som hjälps åt. :D Löööövly!

Funderar om jag ska klä på barnen och gå ut en stund i kallväre.
Bara vi tar det lugnt så borde det gå bra. Frisk luft har inte skadat.

Nu kanske jag måste klä mig.. eller det känns samtidigt frestande att gå i pyjamas HEEEELA dagen. ;)

1 kommentar:

  1. Hej! Tänker på dig/er! Hoppas det går åt rätt håll både med förkylningar och allt annat! Kram Gunilla

    SvaraRadera