torsdag 17 september 2009

Tiden räcker inte riktigt till alla dagar..

I dag är det torsdag.. igen.. Harre min je vad tiden går fort!
Det är bara måndag och fredag, dagarna däremellan liksom försvinner i farten..

Snart har mamma varit borta i 2 månader.. Hur har tiden sett ut sen hon gick bort då?
Ja det mesta har varit kaos känns det som, och kaoset är inte slut än..
Vi kämpar på!
Bouppteckning snart.. Gruvar mig, genom att HAN ska vara med.
HAN som bara har gjort alla våras liv till en pina och en plåga..

Nu måste jag svära, ursäkta mig..

FÖRBANNADE IDIOTJÄVEL!!!!!!!!!!!!!!

Klar..

Jag hoppas att hitta en väg att komma ifrån HONOM.
DET.
Han är inte ens värd att ha ett namn.. Speciellt inte DET namnet!

Om bara alla kunde få veta allt som han gjort mot mamma, mot oss och mot lillasyster..
Och mot alla andra, som vi kanske inte ens vet om..

Jag har hört rykten om DET..
Inte alls trevliga rykten om de är sanna..

Huvva..

1 kommentar:

  1. Jag önskar jag kunde hjälpa er....jag har haft övernattning hos mig pgav...rädsla för den personen...Jag håller tummarna att han inte lyckas.kram till er båda./AE's mum

    SvaraRadera